Yılın en iyi dijital fikirlerini desteklemek amacıyla düzenlenen Mixx Awards (Marketing Intelligence and Excellence) Türkiye Ödülleri’nde İstanbul Bilgi Üniversitesi Marka Farkındalığı ve Konumlandırma kategorisinde birinci oldu.
İstanbul Bilgi Üniversitesi ‘Gerçekten BİLGİ’li’ projesi ile Marka Farkındalığı ve Konumlandırma kategorisinde Altın Mixx ödülünün sahibi oldu. İnteraktif iletişim alanının başarılı örneklerinden birisi olarak sektörde yerini alan Gerçekten BİLGİ’li projesi, BİLGİ Müzik Bölümü öğretim üyeleri ve öğrencileri ile BİLGİ Glee Kulübü öğrencilerinin destek ve işbirliğinin bir ürünü olması bakımından da özel bir anlam kazanıyor. Sektörde öncü işlerin temsilcisi olan BİLGİ’nin uluslararası bir kuruluşun Türkiye ayağında kazandığı bu ödül, yükseköğretim alanında ilk olma özelliğini taşıyor. Dijital interaktif reklamcılığı geliştiren ekip ve markaları ödüllendiren uluslararası platform Mixx Awards’ın bu yılki ödül töreninden Altın Mixx birincilik ödülüyle ayrılan proje, kendi kategorisinde yirmi önemli markayı geride bıraktı.