İşletme Bölümü’nün 14 Mayıs tarihinde Dolapdere Kampüsü’nde gerçekleştirdiği ‘Yeşil Pazarlama Konferansı’nda ‘çevre’ sorunlarına dikkat çekildi.
Dünyanın kaynaklarının hızlı bir şekilde tüketilmesi ve bozulması hem şirketlerin hem de tüketicilerin endişelenmesine yol açıyor. Sürdürülebilir bir gelecek için yeni çözümlerin gerekliliği artık genel olarak kabul edilen bir görüş halini alıyor. Bu görüşten yola çıkan İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme Bölümü’nün ‘Sorumlu İşletme Eğitimi İlkeleri Girişimi’ kapsamında düzenlediği Yeşil Pazarlama Konferansı’nda uzmanlar çevreye duyarlı işletmeciliğin ne anlama geldiğini, geliştirilen çevre dostu ürünleri ve girişimleri, tüketici beklentilerini ve tercihlerini, sorumlu pazarlamanın geleceğini ve karşılaşılan sorunları tartıştılar. Konferansta ayrıca; ürün, dağıtım, iletişim ve fiyat stratejileri masaya yatırıldı.